zdobądź nowy poziom zrozumienia jakie mięśnie pracują podczas ćwiczeń

Dzięki książkom F.Delavier'a w których zawarł ręcznie malowane ilustracje zdobędziesz całkiem nowy poziom zrozumienia tego jak pracują Twoje mięśnie podczas ćwiczeń.

Kupiłem i przeczytałem jedną z książek tego autora.
To ponoć jedyna w swoim rodzaju książka - bestseller w swojej kategorii, który łączy wizualne detale dotyczące anatomii ludzkiego ciała oraz opisy ćwiczeń które można wykonywać na daną grupę mięśni.

Ta książka jakby prześwietla promieniami rentgena ciało podczas ćwiczenia i widać w jaki sposób oraz jakie grupy mięśni pracują.
Autor książki publikuje we francuskim magyznie PowerMag i niemieckiej edycji Men's Health.

Wrzucam 2 strony, żebyście zobaczyli jak książka wygląda w środku.
Popularne ćwiczenie na biceps i ilustracja anatomiczna z podpisami łacińskimi mięśni.

ćwiczenia na biceps

anatomia mięśnie kulturysty

5 komentarzy:

  1. Spodobała mi sie Twoja strona, będę ja czytać chociaż raz w tygodniu (brak czasu) ja się zastanawiałam nad P90X ale kondycji mam zero więc pomyślałam, o P90 tylko nie wiem skąd wziąź te ćwiczenia na płytach? jakaś mała podpowiedz?
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka genialna , bardzo często z niej korzystam, świetnie napisana bardzo profesjonalne ilustracje. Również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe informacje, nie mogę jednak znaleźć opisu twoich ćwiczeń z programu p90x. Ukończyłeś już ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukończyłem "P90" a teraz robię "P90 Master Series" - na P90X jeszcze przyjdzie czas. Okazało się, że P90X jest dla mnie za ciężkie wolałem zrobić jeden krok w tył. Zresztą P90 Master jest dla tych osób które własnie nie dają rady z p90x i chca sie do tego treningu przygotowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co było za ciężkie w p90x ? Czy po prostu brak czasu zaważył ?

    OdpowiedzUsuń

Komentuj śmiało!