p90x - wspomnienie startu treningu

Trening p90x próbowałem wykonać kilka dni pod rząd, jednak okazał się on ponad moje siły.

Wszystkie  ćwiczenia wydawały się dość łatwe, jednak ich intensywność i kolejność jest taka, że trzeba mieć dobrą kondycję fizyczną i jakiś staż treningowy aby je wykonywać 'z miejsca'.

W moim przypadku trening ten okazał się, zbyt intensywny. Nie miałem wystarczającej ilości siły aby dotrwać do końca sesji treningowej. A trwa taka sesja ok.1godziny.

skala treningu

Nie załamałem się jednak tymi początkowymi trudnościami, bo miały one miejsce kilka miesięcy temu.
Już w czerwcu zacząłem delikatnie ćwiczyć sztangielkami - 3 razy w tygodniu, a p90x próbowałem rozpocząć w połowie lipca. Teraz mamy wrzesień 2012 i ćwiczę według planu treningowego p90 - czyli łatwiejszego i nastawionego bardziej na osoby początkujące.

p90x jest na moim celowniku jeśli chodzi o rok 2013.

Myślę, że przez 3miesiące - październik, listopad, grudzień przygotuję się do tego programu treningowego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj śmiało!