Pojawił się projekt zrzucić 5kilo

Trochę zaskoczyło wejście na wagę w dniu 'wszystkich świętych' - przyznaję nie kontrolowałem swojej wagi, wolałem się skupić na ćwiczeniach - przynajmniej 3razy w tyg robię ćwiczenia z p90 albo Focus T25 - albo jakieś inne. Z dietą nie było kolorowo - jednak w porównaniu z tym jak jadałem dwa lata temu albo i dawniej to i tak uważam, że w miarę dobrze się odżywiam. Jednak pewnie cukru i węglowodanów było za dużo, bo waga pokazała 84-85kg.

Kiedyś - jakieś 9lat temu - pamiętam, że ważyłem 72-75kg. Dlatego mocno mnie zdziwiło, że teraz widzę 85. I wiem jednocześnie, że taką wagę kiedyś miałem i jest ona 'do zrealizowania'.

Dlatego też postanowiłem trochę bardziej przyłożyć się do ćwiczeń i do diety.
Planuję trzymać dietę i ćwiczyć minimum 3razy w tyg po 30-40min i chcę tego mocno pilnować do Świąt Bożego Narodzenia. Czyli do 24 grudnia.

Czyli mam 7 tygodni przed sobą do Wigilii.

Chciałem odrazu postanowić sobie zrzucenie 10kilogramów, jednak domyślam się, że może to być trudne zadanie. Dlatego mając przed sobą 7 tygodnii 'do Wigilii' pomyślałem, ze obiorę za cel MINUS 5 KILO i zobaczę na ile mi się uda to zrealizować w te 7tygodni.

Ostatnio co i jak ćwiczyłem:
-31listopada: Focus T25 - Speed1.0
-1listopada zaserwowałem sobie prawie 2godzinny spacer szybkim tempem - według google maps to mogło byc jakieś 7-8km.
-2listopada - Focus T25 - Speed1.0 plus 30 pompek 'z kolan'.
-3listopada - Focus T25 - Cardio plus 18 pompek 'z kolan'.

3majcie za mnie kciuki!
Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj śmiało!